Zoals altijd goed bij Tara. Snel en professioneel!
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Eline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom alles super goed bij Tara, zoals altijd!
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Eline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig kletsen in de salon en weg met de mooiste nagels 🤍 my fav nailtech 🫶🏽
Behandeling door Tara•Gelnagels
Shirley•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij met mijn BIAB nagels hier. Tara lakt ze goed dun, denkt met je mee en is erg gezellig!
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Nisha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij beautypalacerotterdam voor het eerst begonnen met Biab en inmiddels meerdere behandelingen gehad. Tara is snel, lakt super netjes en is ook nog eens heel gezellig! Ook zijn mijn nagels heel mooi dun gelakt in plaats van dikke lagen zoals je weleens bij anderen ziet. Ook denkt Tara graag mee, als je bijvoorbeeld langere tijd op vakantie gaat of een speciale kleur wil.