Hartstikke blij met mijn gellak manicure! Yasmin werkte heel zorgvuldig en nauwkeurig, en de lak zit mooi dun op mijn nagels. Ik kom zeker terug!
Behandeling door yasmin•Gellak manicure
Lisa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helaas niet wat ik verwacht had. Geen grote keuze voor BIAB kleuren. Verwijderen van de huid rond de nagels was ook best wel peinlijk en drie dagen verder heb ik mog steeds kleine open woendjes.
Nagelversteviging
Tina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De ervaring was prima. Erg schoon, maar handen werden wel gedesinfecteerd met een alcohol spray met droge handen tot gevolg. De gellak manicure is erg dun aangebracht. Hierdoor is de nagellak na een dag al los gaan laten en scheuren mijn nagels.