the staff was extremely kind , the venue is not the most extravagantly pretty but it does not matter when the person is so available - I had my BIAB done and the nails look exactly how I wished them to be!
Behandeling door yasmin•Nagelversteviging
anna•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mm'n nagels!
Behandeling door yasmin•Nagelversteviging
Mirte•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Again— beautiful nails ! Yasmin was super kind and made beautiful nail art. Thank you !
Behandeling door yasmin•Nagelversteviging
Jay•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig!! Ben blij dat ik ben overgestapt naar Tara!! Mijn nagels zijn eindelijk gezond!! Thank you Tara!!!!!
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Mireille•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Yasmin was erg vriendelijk en attent. Heeft mij en mijn voeten gastvrij ontvangen en verzorgd en ik ging ontspannen, blij en met mooi verzorgde voeten weg. Yasmin is een toppertje!