Ik kwam bij Tara omdat mijn vorige pedicure niet zo goed gedaan was. Zij heeft mijn nagels onwijs mooi kunnen maken / redden.
Zij werkt super netjes en is ook erg lief, gezellig kunnen kletsen ook !
Ik heb mijn vaste plekje gevonden :).
Behandeling door Tara•Pedicure
Nathalie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben echt super tevreden!
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Soraya•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooie gedaan als altijd!
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Ashley•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The environment was unpleasant and dark but it was really clean and the service was good