I would definitely go back. Really enjoyed the treatment.
Behandeling door yasmin•Pedicure
Madi•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Weet wat ze doet, is vriendelijk en luistert naar wat je vraagt
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Lotte•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super!
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Mirte•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Top!!Bedankt voor je advies!!Tot gauw en de kleur is prachtig!!!
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Mireille•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb vaker biab gedaan bij andere profesionals allemaal goede kwaliteit maar Tara is niet alleen goede kwaliteit maar ook snel. Voor iemand met een druk schedule is dit perfect. En ook leuke dame. Ze weet wat ze doet hoe ze het doet geeft advies love it.