Tara heeft supersnel en supermooi mijn gelnagellak gedaan! Heel veel leuke kleurtjes om uit te kiezen en Tara is erg gezellig!
Behandeling door Tara•Gellak manicure
Isa•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Behandeling door Tara•Kunstnagels opvullen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel, netjes, professioneel en ook nog gezellig!
Behandeling door Tara•Gellak manicure
Sherida•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I did just 2 laser hair removal treatments with Tara so far and I am already happy with results. She is very kind, hospitable and explains everything about treatments and pre/after care. And it wasn't painful at all. Highly recommended.
Behandeling door Tara•Laserontharen
Jelena•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend tevreden! Nagels zijn professioneel en snel mooi gemaakt. Gelijk aangeraden bij een vriendin. 👍🏻