Wat een fijne ervaring: zeer professioneel en uiterst vriendelijk. Met mooi verzorgde en gelakte nagels ging ik de deur uit.
Behandeling door Tara•Pedicure
Dixie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vakvrouw die zowel kundig als heel fijn in de omgang is. Neemt de tijd voor je, geeft goede adviezen over verzorging van handen/voeten/nagels en ik werd heel blij van het resultaat!
Behandeling door Tara•
PedicureToon alles…
Annemiek•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne en goede behandeling. Nagels zien er weer netjes uit. Tara werkt snel en secuur! Kom snel weer.
Behandeling door Tara•Gellak manicure
Phebe•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel erg blij met mijn nagels. De salon was makkelijker om te vinden en de behandeling was snel en professioneel. Ik zal zeker terug komen!