Hele lieve meid die mijn voeten weer mooi heeft gemaakt. Ik had een hele nare ervaring bij een andere pedicure gehad en dit ook verteld, ze is enorm voorzichtig omgegaan met mijn voeten en heeft mij weer hoop gegeven voor pedicures! Echt ontzettend blij mee!
Sterre•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel, mooie schone salon
Monique•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Lyanne heeft mijn voeten heerlijk vakantie klaar gemaakt 😃
Hester•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was super! Als man zijnde zal ik niet snel voor een pedicure gaan maar na vandaag weet ik beter. Dankjewel voor de fijne service en de gezellige sfeer in jullie mooie salon!
Mike•11 maanden geleden
Geverifieerde review
De medewerkster was erg vriendelijk en attent. De salon was schoon en de behandeling verliep snel. Helaas had ik daarna wel veel roodheid en zelfs een paar plekken die leken op lichte brandwondjes. Gelukkig kreeg ik meteen Aloe gel mee, wat heel goed helpt bij het herstel. Fijn dat er zo goed voor me gezorgd werd!