It was my first time doing a pedicure with gellak and i loveeed the experience! Lyanne is such a sweet, patient and kind person🩷 i can recommend. Definitely will come back for other treatments☺️
Behandeling door Lyanne•Pedicure
Oliwia•11 maanden geleden
Geverifieerde review
I love the girls! Very helpful always just to keep us beautiful 🫶🏼😁😁
Eiselyn •11 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zien er weer keurig uit.
Janneke•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke pedicure behandeling gehad en daarna nog gellak op teennagels. Klaar voor de zomer! ☀️