Eerste keer hier
Plezierige en goede ervaring
Kom zeker weer!
Gerda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een feestje om vertroeteld te worden bij de lieve meiden van Beautypoint. Geduld, aandacht, professionele behandelingen, ik ben fan!;-)
Esther •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al langer bij deze salon de behandelingen worden heel precies en naar wens uitgevoerd. Bovendien is de ontvangst altijd heel hartelijk.
Ineke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer fijne behandeling, personeel is vriendelijk en professioneel en de medewerkers hebben echt kennis van het vak. Zeer fijne ervaring gehad. Ik kom zeker vaker