Mijn nagels weer mooi in de lak, werkt netjes en schoon. Tot de volgende keer!
Behandeling door Maygan•Gellak manicure
Daphne•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer nagels laten doen Net als vorige keer netjes en snel Gezellig gekletst Kom volgende keer zeker weer
Behandeling door Maygan•Gellak manicure
Willie•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, gellak is mooi aangebracht. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Maygan•Gellak manicure
Loes•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne pedicure behandeling gehad bij een keurige dame die erg gezellig kletst tijdens de behandeling. Deskundig vriendelijk en benaderbaar.
Behandeling door Maygan•Pedicure
Farisha•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede ervaring bij Belissima! Gastvrij ontvangen in een mooie en schone zaak. Behandeling werd vakkundig uitgevoerd, ik ben zeer tevreden en kom zeker terug.