Heel erg leuk en mooi nagels
Zo tevreden met mijn haar het is prachtig. Mijn nagels wenkbrauwen zien er ook altijd mooi uit 🌸
Ik ben hier geweest voor me nagels en een lashlift. Echt een super leuke meid waar je leuk en gezellig mee kan kletsen waarbij ze tussentijds ook perfect resultaat bracht. Hier kom ik zeker vaker!
Toon meer reviews...