Het was een fijne afspraak alles zag er netjes uit ook was het een aardig meid.
Ze doet haar werk goed en was super tevreden met advies en resultaat.
Sarah•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Gisteravond in de salon geweest, was heel gezellig!
En ik heb weer hele mooie wimpers die echt goed en lang blijven zitten! Zo blij mee 😊
Valentina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Another wonderful experience! Mandy is understanding and patient, doing it out of love and passion. I highly recommend her as your lash extension expert!