Een fijne en kleine salon waar je vakkundig wordt geholpen. De gezichtsbehandeling was erg ontspannen en ik ben blij met het resultaat. (Ook van de wimperlift en de wenkbrauwen!) Ik kom zeker terug en kan deze salon warm aanbevelen!
Behandeling door Somaya •
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Lodie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vlotte en professionele behandeling. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
Behandeling door Somaya •Pedicure
Gino•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve dame weet wat ze doet
Behandeling door Somaya •Pedicure
Romy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Somaya heeft de manicure met veel aandacht gedaan, ik ben heel blij met mijn nagels!