Heel aardige dame, ze geeft fijne en goede behandeling. Ik ben heel erg tevreden en kom zeker terug.
Behandeling door Somaya •Facials / Gezichtsbehandelingen
Corine West—Goor S D.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zojuist een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Ik ga zeker terug
Behandeling door Somaya •Facials / Gezichtsbehandelingen
Jolanda S D.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een pedicure en schoonheidsbehandeling gehad bij Somaya. Ik vind het een hele prettige salon ,en Somaya verstaat haar vak.
Ze is professioneel, uiterst vriendelijk en maakt het haar klanten erg naar de zin.
Ze is echt goed in haar vak.
Behandeling door Somaya •Pedicure
Francine•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijne behandeling gehad. Mijn wimpers en wenkbrauwen zien er beter uit dan ooit! Ik kom zeker terug