Ik ga verhuizen en kan helaas niet zomaar meer komen. Haar behandelingen waren altijd heerlijk. Het is elke keer weer een kadootje.
Ik ga Tanja ontzettend missen.
Anne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, gezellig en professioneel! Altijd erg fijn om hier te zijn.
Joyce•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk! Veel kennis en ervaring, een echte professional.
Luciana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer een relax uur. Heerlijke mannenbehandeling gehad. Ik kijk weer uit naar de volgende.