Prima salon, helaas waren de wimpers na een dag uitgezakt. De make up tips waren oké maar eerder informatie over de make up die verkocht werd dan echt gepersonaliseerde tips.
Make-upToon alles…
Marleen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, nagels zien er top uit.
Builder gel manicure
Merel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Pretty Face! Nu ook weer geweldig geholpen met prachtige wenkbrauwen als resultaat.
Behandeling door Sanne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Tess•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer mooie nagels en gezellige sfeer
Angela•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was mijn eerste keer in de salon, en ben erg vriendelijk ontvangen.
De behandeling was heerlijk!
Ik kom zeker vaker terug.