Norah is fantastisch netjes met biab opvullen en gellac ben weer superblij!
Jessica•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ivm instabiliteit was er fysieke ondersteuning nodig. Daar werd met veel respect 100% aan mee geholpen. Daarna is de kin en rond de mond pijnloos en prima onthaard.
Astrid•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom een heel fijne, rustgevende behandeling, ook al is mijn huid flink onder handen genomen! Nu alweer zin om terug te komen! Veel dank.
Tess•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne massage gehad zeer ontspannen …nog bedankt.
Mona•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De eerste behandeling vond ik heel fijn. Nu tweede keer geweest. Behandeling van uur was nu 30 minuten