Ik ben voor een BIAB-opvulbehandeling bij Pretty Face geweest. Norah heeft me professioneel geholpen; werkt snel en netjes. Mooi resultaat. Ik kom zeker terug. #zeertevreden
Dorien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zien er weer prachtig uit! Ook hele fijne service:)
Lisa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kwaliteit prijsverhouding helemaal goed.
Super klantvriendelijk.
Een leuke salon met kwaliteit
Sher•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tijdens het epileren en verfen van de wenkbrauwen was er veel overleg wat erg prettig was. Er blij met het resultaat