Een hele fijne ervaring, werkt professioneel. En gastvrij. stelt je op het gemak. ga zeker terug.
Behandeling door Renia•Pedicure
pauline•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Allemaal geweldig.
Behandeling door Renia•
SugaringToon alles…
Magda•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijke vrouw,die verstand van zaken heeft,en mijn voeten keurig behandeld heeft.
Ik heb gelijk een nieuwe afspraak gemaakt, ik was zeer tevreden