Heel vriendelijk en gastvrij. Renia weet wat ze doet en dit was ook snel gedaan. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Renia•Sugaring
Chiara•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Renia is niet alleen heel aardig, maar ook professioneel. Er hangt een fijne sfeer in haar salon aan huis. Ze verft sinds enkele maanden mijn wenkbrauwen en wimpers en ik ben erg tevreden. Zeker een aanrader.
Behandeling door Renia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Emma•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn netjes bijgewerkt. Rena is erg vriendelijk en werkt nauwkeurig.
Behandeling door Renia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Laura•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, gastvrij, ervaren
Voor herhaling vatbaar!!
Behandeling door Renia•Wenkbrauwen - threaden
Helma•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
The best eyebrows in my life ❤️
Behandeling door Renia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven