Behandeling door Renia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Pedicure afspraak. Ik had last van een aantal vervelende pijnlijke nagels. Ze heeft me SUPER kundig geholpen en gaf me meteen verlichting van de pijn. Ook nog een paar goede tips gekregen voor de verzorging. Het eind2 van dr behandeling was erg ontspannend en je reinste verwennerij.
Behandeling door Renia•Pedicure
Anouk•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon , schoon en zeer vriendelijk
Behandeling door Renia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Manja•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke en lieve vrouw die snel maar goed kan werken. Ook handig dat je een borsteltje en wat tips mee krijgt
Behandeling door Renia•Wenkbrauwen - threaden
Linda•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Renia is vriendelijk en erg professioneel. Ze voelt goed aan waar de klant op dat moment behoefte aan heeft.