Hele lieve dame met een salon aan huis, luistert altijd heel goed naar mijn wensen. Ik voel mij op mijn gemak en kom tot rust. Ben al voor de 4e keer geweest, dus zeker een aanrader!
Behandeling door Renia•
PedicureToon alles…
Ouafaa•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne vrouw, stelt je op je gemak.
Weet wat ze doet. Ben al een paar keer geweest en zou zeker weer teruggaan
Behandeling door Renia•Sugaring
Ellis•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, netjes en vriendelijk! Ik kom zeker terug : )
Behandeling door Renia•Gellak manicure
Hanny•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer wordt het goed gedaan erg tevreden.
Behandeling door Renia•Sugaring
Paula•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon, en Renia is super vriendelijk. Ik ben altijd super blij met de pedicure behandelingen. Ook de gezichtsbehandeling was heerlijk en prettig. Ik ben altijd heel blij met het eindresultaat
Behandeling door Renia•Facials / Gezichtsbehandelingen