Behandeling door Renia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier nu om de vier weken voor mijn wimpers en wenkbrauwen en ik ben nog steeds iedere keer blij als ik ze heb laten doen.
Behandeling door Renia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Aletta•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Van buiten normaal, maar als je binnen komt is het een professionele salon. Ik heb er veel bezocht en ben erg kritisch, maar Renia wint bij mij de hoofdprijs. Warm welkom en een vakkundige behandeling hebben ervoor gezorgd dat ik graag terugga en het een ieder kan aanbevelen die goed verzorgd wil worden en adviezen wil krijgen.
Een dikke vette aanrader!!
Behandeling door Renia•Pedicure
Sylvia G.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling met fijne achtergrond muziek.
Behandeling door Renia•Pedicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ipv een gellak manicure een Japanse manicure genomen na het uitgebreide advies van Ren. Het resultaat is prachtig, natuurlijke glans van de nagels. Bedankt voor de tip!