Heerlijk genoten van een gezicht behandeling
En mijn dochter even een behandeling voor gezicht te reinigen.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Natascha•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede pedicure , en zorgt dat je voeten weer tip in orde zijn.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Pedicure
Andre•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst mijn wenkbrauwen laten doen. Iris dacht echt mee en het ziet er weer mooi en verzorgd uit.
Ook de moeite om te vermelden: mijn huid was aanzienlijk minder rood en geïrriteerd dan de keren hiervoor dat ik het bij een andere salon heb laten doen. Ik kom zeker nog een keer terug.
Wenkbrauwen harsen
Madelon•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en zeer deskundige salon.
Zeer vriendelijk en attent personeel.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Sabrina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige behandeling door Iris, vriendelijk en deskundig