Bij Jolanda voel ik me zeer op mijn gemak, zij weet precies wat ik nodig heb en werkt zeer vakkundig. Ook haar interesse in de persoon vind ik heel fijn.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Petra•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer een fijne pedicure behandeling gehad!
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Pedicure
Sanne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer heerlijk!! De tijd vliegt voorbij
Behandeling door Jolanda van der Kruit•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Pauline•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom zeker weer terug
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jeannette•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig en professioneel geholpen. Mijn huid voelde de hele dag goed aan. De salon ziet er netjes uit.
Dank je wel Jolanda.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen