Fijn om na zoveel maanden in het buitenland, weer vertrouwd naar de pedicure te kunnen..
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Pedicure
Daniel•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles goed geregeld. Altijd vriendelijk.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Pedicure
Annelies•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk weer na al die weken dat het niet kon!
Behandeling door Jolanda van der Kruit•
PedicureToon alles…
Erica•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede salon en gewoon altijd gezellig en keurig op afspraak
Aanrader !!
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Pedicure
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij binnenkomst was Jolanda meteen al heel vriendelijk en ik voelde me erg welkom. De gehele sfeer in de salon is sowieso erg rustgevend.
De massage was ontspannend en de huidanalyse ook. Ik heb direct hierna een gezichtsbehandeling geboekt.