Netjes en rustig gedaan. De behandelaarster was erg vriendelijk en deed het professioneel.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Pedicure
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heerlijk!
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sanneke•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Jolanda is een hele fijne schoonheidsspecialiste. Je komt er echt tot rust door haar professionele gezichtsbehandelingen. Ze weet hoe ze de juiste behandeling moet toepassen met de fijne bijpassende producten van Dermalogica.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Daphne•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige en professionele manier van benaderen en werken. Pijnloos en zonder rode vlekken ! Ik kom zeker terug
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Wenkbrauwen - threaden
Marjan•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
GENIETEN!
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen