Ik ga altijd met veel plezier naar Jolanda. Heerlijke rustige sfeer en rustige benadering om je optimaal te kunnen ontspannen. Ik geniet vooral erg van de gezichtsmassage. Daarnaast krijg je van Jolanda goed advies over producten. Zeer tevreden!
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sanneke•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn voeten voelen weer geweldig aan! Bedankt.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Pedicure
Priscilla•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn en ontspannen
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sanneke•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke behandeling gehad en goede tips voor mijn best wel moeilijke en gevoelige huid. Gelijk nieuwe afspraak gemaakt, dat zegt genoeg!
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jeannette•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima vriendelijke en deskundige pedicure behandeling