Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mieke•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie kennismaking en om de hoek, wat wil je nog meer😉
Heerlijke dieptereiniging en klaar voor de zomer🤗
Tot over een paar weekjes voor een vervolg!
Groet Yvon
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Yvon•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad.
Wat een fijn merk ook (dermalogica) gelijk nog een en ander gekocht.
Aanrader
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jeannette•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad.
Hele mooie producten en vriendelijke en ervaren schoonheidsspecialiste.