Hele goede ervaring bij Svetlana. Ik had een pedicure met gellak. Svetlana werkt heel erg netjes en secuur. M’n teennagels hebben er nog nooit zo feilloos uitgezien. Ook de pedicure zelf, het verwijderen van eelt etc., deed ze echt goed. Svetlana stopt niet voordat alles weer glad is! De studio doet haar naam eer aan, tijdens de behandeling droom je lekker weg op de behandelfauteuil met een relaxed muziekje op de achtergrond. Svetlana zelf is heel vriendelijk. Al met al top dus!
Behandeling door Svetlana•Pedicure
Jemma•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Rustig nam ze de tijd voor heel mooie nagels!
Behandeling door Svetlana•Pedicure
Karin•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel netjes en goede kwaliteit
Behandeling door Svetlana•Pedicure
Dyana•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastische behandeling !!
Behandeling door Svetlana•Pedicure
Yvonne•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Svetlana is zee professioneel, vriendelijk en gastvrij. Absolute aanrader. Ik liep naar buiten met prachtige nagels!