Svetlana weet wat ze doet! Basis manicure gehad en mijn nagels zien er weer top uit.
Behandeling door Svetlana•Manicure
Sakina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wanneer je binnen komt word je warm ontvangen en krijg je gelijk iets te drinken en iets lekkers aangeboden. Svetlana heeft alle tijd voor je afspraak en dat is te zien aan het resultaat en de kwaliteit van de nagels, ook na 4 weken nog!
Behandeling door Svetlana•Manicure
Lotte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring!
Behandeling door Svetlana•Gellak manicure
Chris•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lana was fantastisch! Wat een kundige vrouw. Professioneel en heel erg lief. Dankjewel en tot over een paar weken!
Behandeling door Svetlana•Pedicure
Jeske•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer kom ik met een voorbeeld bij Svetlana en zij heeft altijd de materialen en vaardigheden om te maken wat ik graag wil. Ik loop altijd blij de salon weer uit.