Hele fijne en zorgvuldige pedicure ontvangen. Shetland neemt echt de tijd voor je en zorgt ervoor dat je tevreden de deur uit loopt. Volgende afspraak staat alweer gepland!
Behandeling door Svetlana•Pedicure
Desiree•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De manicure en BIAB waren wederom fantastisch!
Behandeling door Svetlana•Manicure
Carola•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige behandeling nagels om verliefd op te worden
Behandeling door Svetlana•Pedicure
Yvonne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
A wonderful woman! A professional!
I highly recommend that place! 🍀
Behandeling door Svetlana•Manicure
Sezen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great result. Quick enough. Besides a great result, I appreciated the coffee and the fact that even though it is the owner's residence, the salon is well set up and I didn't feel like I'm intruding in their personal space.
Will definitely be coming back.