Vriendelijk en gastvrije ontvangst. Verder een zeer deskundige manicure en herstel van mijn beschadigde nagels (in een andere nagelstudio veroorzaakt).
Behandeling door Svetlana•Manicure
Carola•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ervaring zeer de moeite waard☆
Behandeling door Svetlana•Gezichtsmassage
Monique•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad.
Behandeling door Svetlana•Manicure
Jamila•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Svetlana maakt altijd iets moois van mijn nagels. Ze is erg secuur en daardoor is het eindresultaat altijd goed.