Dit was mijn eerste keer dat ik gellak met manicure heb laten doen. Ik vond het een bijzondere ervaring, wist niet dat iemand ruim anderhalf uur met m'n nagels bezig zou kunnen zijn. Ik ben heel tevreden, Svetlana is super aardig en uiterst zorgvuldig. Ik kom zeker weer eens terug.
Behandeling door Svetlana•Gellak manicure
Hilke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Svetlana is heel professioneel met oog voor detail en neemt vooral de tijd en raffelt niet af. Heerlijk ontspannen sfeertje in haar salon
Behandeling door Svetlana•Pedicure
Gigi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Svetlana werkt zeer zorgvuldig en ik ben blij met super mooi resultaat!
Behandeling door Svetlana•Manicure
Ingrid•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It was so worth it, highly recommend!!!!
Behandeling door Svetlana•Gellak manicure
Nour•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne ervaring gehad (manicure en pedicure). Alles tot in de puntjes verzorgd, expertise en kwaliteit 100% aanwezig. Zeker een aanrader!