Hele aardige dame, neemt haar werk serieus en gaat met respect om met haar klanten.
Haar studie is netjes en ruim en ligt ook nog opeen rustig goed te bereiken locatie met parkeergelegenheid.
Met gerust hart kan ik haar aanraden aan eenieder.
Behandeling door Svetlana•Manicure
Bnn•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn echt heel mooi en professioneel gedaan. Ze zien er altijd perfect uit. Ik ben iedere keer zo blij als ik ben geweest.
Behandeling door Svetlana•
PedicureToon alles…
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon
Behandeling door Svetlana•Gellak manicure
Jacqueline•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Svetlana werkt enorm precies , mijn voeten zijn nog nooit zo netjes gepedicuurd