Ik ben heel tevrede over de behandeling, en ook over Jill, goede hygiëne, en echt perfect werk.
Ik beveel hun zeker aan bij vriendinnen.
Permanente make-up (pmu)
ellen•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel fijn geholpen vandaag. Ze ging heel klantgericht te werk, vroeg precies wat ik wilde. Mijn wenkbrauwen zien er weer netjes uit.
Behandeling door Joelle•Wenkbrauwen - threaden
Sara•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling
Behandeling door Joelle•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks de warmte lekker een hotstone massage gehad..
Behandeling door Bo•
Hot stone massageToon alles…
Henriette•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Afgelopen vrijdag 18 juli bij jullie geweest voor een 2e behandeling. Pmu eyliner.
Ik was daar heel tevreden over. Maar de dag erop heb ik n vervelebde ontsteking aan mijn rechteroog gekregen.