Heb nu een aantal behandelingen gehad en voel me heel erg op mijn gemak. Eerst ergens anders LPG behandelingen gedaan en qua prijs ook nog goedkoper. Website is fijn, kunt zelf afspraken verzetten. Bij de vorige Salon waar ik eerst kwam kon dat niet en was het lastig iemand te bereiken.
Ik ben zeer tevreden!
Behandeling door Joelle•Afslankbehandeling
Sherida•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
prima, ik vertrek met mooie wenkbrauwen!
Behandeling door Joelle•Wenkbrauwen - threaden
Stefanie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden
Behandeling door Joelle•Vrouwen harsen - gezicht
Dalina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel en een heerlijke gezichtsbehandeling
Facials / Gezichtsbehandelingen
Merel•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer. Joëlle is professioneel, attent, vriendelijk
Behandeling door Joelle•Facials / Gezichtsbehandelingen