Fijne salon met een rustgevende uitstraling met natuurlijke kleuren.
Goede behandeling gehad van Bo, ik kom vaker terug.
Behandeling door Bo•Wenkbrauwen - threaden
Linda•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer een feestje
Behandeling door Joelle•Hot stone massage
Adrie•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
-'
Behandeling door Joelle•Afslankbehandeling
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn zoon van 14jr ging voor een behandeling, al elders geweest maar hij wilde daar niet meer heen.
Blijft vervelend voor een puber , maar hij wil weer naar beaux arts!
Dus super fijn!
Vanwege het stomen doet het minder zeer.
Behandeling door Joelle•Facials / Gezichtsbehandelingen