Ik kom hier al enkele jaren voor een harsbehandeling.
Het is een prachtige salon en ik vind het altijd fijn om er weer te zijn. straalt ook rust uit (zachte kleuren)
Leuke & gezellige persoonlijke benadering van de eigenaresse. Je voelt je altijd op je gemak in de salon bij haar.
Behandeling door Joelle•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Meola•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heerlijk verwend en weer helemaal blij met het resultaat
Behandeling door Joelle•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
floor•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer eens tijd voor de wimpers. Super goed geholpen en gezellige klets tijdens de behandeling. Bedankt en tot snel weer.
Behandeling door Joelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Henriette•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een geweldige hotstone massage
Behandeling door Joelle•Hot stone massage
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De vorige keer was het dikker geplaatst dat was dan ook mooier nu is de linkerkant lichter dan de rechterkant.