Het voelde onpersoonlijk. Legt niet uit wat ze gaat doen. Erg stil meisje. Weinig contact
Behandeling door Bo•Facials / Gezichtsbehandelingen
Kim•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom er altijd terug, een hele fijne salon.
Zeker aan te bevelen
Behandeling door Joelle•
AfslankbehandelingToon alles…
elina•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Luisteren naar klant en beter geschoold zijn / meer oefenen.
Permanente make-up (pmu)
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt goed bezig met hun vakkennis.
Helemaal top.
Mooie locatie, zeer sfeervol en schoon.
Heel vriendelijk en goeie uitleg over de behandeling.
Voelde me helemaal op mijn gemak.