Een superfijne behandeling en Joelle zorgt dat je helemaal relaxed ligt te genieten..
Behandeling door Joelle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ellen•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede secure behandeling
Mooie rustige omgeving, fijne muziek, zalige warme ligstoel
Altijd zorgzaam in deze salon, wenkbrauwen worden top gedaan, ik ben altijd blij met het resultaat. En ook nog gezellig!
Zowel Bo als Joëlle zijn erg goed
Behandeling door Bo•Wenkbrauwen - threaden
Lonneke•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Deskundige en prettige behandeling
Behandeling door Joelle•Cupping
Carine•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk momentje voor mezelf gehad! Als je op zoek bent naar een ontspannende behandeling en lekker wil wegdoezelen, dan is dit een aanrader.