Aardige werknemers, wimpers zitten altijd mooi en blijven goed zitten
Zoe•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Isabella was very professional, listened to my wants and I am very happy with the haircut!
Styling door Isabella
Aditi•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
My appointment with Aisha was wonderful! She gave me great advice about shades and tones that would suit me best, and I’m so happy with how my hair turned out. Plus, she was an absolute joy to be around! Thank you 🤩
Styling door Aisha
Natalia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top salon! Ze luisteren aandachtig naar je wensen en het resultaat ziet er altijd prachtig uit. Zeker een aanrader.