Het is een persoonlijke benadering waarbij ze goed luistert naar jouw wensen en overlegt hoe ze e.e.a. wil gaan aanpakken. Daarbij kun je zonodig dingetjes aanpassen/aanscherpen. De behandeling zelf wordt vakkundig en op een ervaren manier uitgevoerd. Dus helemaal naar wens!
Styling door Aisha
Jeanine•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Bella and Aishe are both very kind. They listen to what you need and they do a great job!
Behandeling door Aisha Zaidi
Lale•4 maanden geleden
Geverifieerde review
It’s my go to hairdresser for a while now. What shall I say, she’s just the best!
Styling door Isabella
Fran•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Afgelopen maandag had ik een afspraak bij Dilana om mijn haar te laten doen en ik ben zó blij met het resultaat! Ze werkt heel nauwkeurig en neemt echt de tijd voor je. Je merkt dat ze veel kennis heeft en precies weet wat bij je past. Daarnaast is de salon zelf ook heel fijn en gezellig. Ik kom hier zeker terug!”