Zoals gewoonlijk wordt er gevraagd of je iets wilt drinken, er wordt altijd gevraagd wat je voor model wilt.
Er is heerlijke muziek op de achter grond gezellige sfeer, helemaal top.
Styling door Isabella
Rob•5 maanden geleden
Geverifieerde review
It can be difficult finding someone who can handle a double process. I was incredibly impressed by Isabella's knowledge. This is one the best my hair has ever looked and the least I have ever paid. Truly a great experience!
Styling door Isabella
Vienna•5 maanden geleden
Geverifieerde review
The besttt in town!!🔥
Styling door Aisha
MM•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijn geholpen door Isabella. Erg blij met het resultaat.