Love the service and friendly staff! I always feel welcome and leave happy!
Behandeling door Aisha Zaidi
Kelly•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal blij met mijn haar, zoals altijd!
Isabella is echt fantastisch in wat ze doet!
Styling door Isabella
Brittney•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een feestje om hier mijn haar te laten doen! Mooie en schone salon, supergoede service en een gezellige sfeer. Je loopt altijd met een lach én perfect haar de deur uit!
Styling door Aisha
Arlette•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Lia is heel blij met haar kapsel
Styling door Isabella
Gerard•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijn dat eindelijk iemand begrijpt wat ik wil!