Ik ga altijd super blij de deur uit als Bella mijn wimpers heeft gedaan!
Charissa•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne en betrouwbare salon ❤️
charissa•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Venue was really nice and Isabella was very polite and professional. She immediately understood what I wanted and made it happen. I will definitely return.
Styling door Isabella
Maria•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Aisha is a super lovely woman. She made me feel so comfortable and she did such a great job cutting my hair and the blow drying it. I’m a now forever customer xx
Styling door Aisha
Eleanor•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond het heel fijn dat ze zonder dat ik iets had gezegd eigenlijk al raadde wat ik graag wilde. En ik voel me nu weer helemaal tiptop met een mooie verzorgde coupe! Absolute aanrader dus!