I'm happy with the results and she is very experienced and knowledgeable. Tatiana is professional, friendly, welcoming which always makes me feel comfortable and relaxed. She adjusted the shape of my eyelashes to my eye wouldn't look dropy. I highly recommend her.
Cris•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Isabella is heel erg lief en mijn haar heeft er nog nooit zo gezond uit gezien
Styling door Isabella
Immy•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd weer thuiskomen. Erg fijne salon met hele deskundige en fijne kapper.
Styling door Aisha
Noel•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Nu na de 2de keer zeer geslaagd knippen en stylen heb ik het volste vertrouwen in Aisha dus heb gelijk een afspraak gemaakt voor een complexe wens qua kleuring die ik al lange tijd heb!