Fantastische kapsalon! Met super bekwame mensen met Isabel als outstanding en super professioneel persoon aan de top!!
Je kan eens een uitstapje maken maar je komt hier altijd terug ♡
Styling door Isabella
Annemarie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aisha was very gentle and patient with my daughter. Much appreciated!
Behandeling door Aisha Zaidi
Shira•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer goed geknipt 👍👍
Styling door Isabella
Rob•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd mega blij met mijn haar als ik weer bij Isabella in de stoel heb gezeten 🤩
Styling door Isabella
Brittney•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aisha was heel hulpzaan en gaf goed advies over hoe ik mijn haar beter kan verzorgen. ik kom graag terug!