Bij Isabella wordt je altijd gastvrij en goed behandeld en natuurlijk het belangrijkste goed geknipt
Styling door Isabella
Rob•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel erg tevreden over Aisha haar knipkunsten!
Styling door Aisha
Sem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg blij met Isabella. Ze luisterde naar mijn wensen en gaf goed advies over haarverzorging. Ik heb mijn favoriete kapster in Amsterdam gevonden.
Styling door Isabella
Darja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very satisfied !
Styling door Isabella
Lorane•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
As usual Aisha did a fabulous job and made me feel at ease with changing my hairstyle!
Definitely recommend her to anyone who is looking for a fresh cut :)